2013. június 24., hétfő

*Kritika*

Elküldtem az oldalam egy blogkritikásnak és hát szerintem nem lett olyan rossz....:)
Kinézet:
Tetszik a színválasztás,szeretem,amikor a feketét variálják valami "kedvesebb színnel".Nem túl sötét,de nem is habos-babos így.A fejléced is tetszik,nem mindenhol látok ilyet.Egy kicsit nagy,talán lehetne keskenyebb is.A legtöbben Png formátumú fejléceket gyártanak,mert ha háttérrel rendelkezik,akkor nem mindenhova lehet betenni.De a tiéd passzol az alaphoz.Aranyos az lején Liam képe,mert ezt látod meg először,amitől már egy kicsit jobb kedved lesz.:)

Történet:
Tetszik az alaptörténet.Végre nem egy nyáladzós blog,amiben már az elején összejönnek,és ott vége.Meguntad.De ez nem.
Itt Zoe és Liam története különleges,mert Zoe ki nem állhatja a híres embereket.Eddig csak 3.rész van fent,mégsem unalmas.Csak néhány zavaró tényezőt találtam...Amikor a párbeszédet írod,akkor amit csinál,azt nem választod el.De szerintem csak azért mert elfelejted. Pl.:


-Keveset aludtam.Nincs kávé.-haboztam és a hűtőhöz sétáltam.-és kaja se.
-Hupsz...húzta meg magát Niall az utolsó kijelentésem hallatán.


Biztos nem direkt volt.De azért figyelj.Még valami:a vesszőket se felejtsd el.;)
Ez tuti csak engem "zavar" az olvasóid szerintem nem foglalkoznak ezekkel,mert biztosan falják a sorokat.
1dfanfictionkritikak.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Komment,bátran!xx :)