2013. június 22., szombat

2.Rész~Kávéházi "meglepi"

Remélem tetszik!Kérek sok komit hogy jó-e vagy hogy tetszik-e!Jó lenne a visszaigazolás!:)Jó olvasást és előre is köszi.:)





Reggel a kávémat szürcsölgetve azon az SMS-en gondolkoztam amit még este Liam küldött.MIért küld nekem üzenetet és ami ennél is jobban
érdekel;honnan tudja a számomat?! Nem válaszoltam neki.Nem szeretnék vele találkozni nem szeretném megismerni,ellentétben vele
aki az üzenetében megírta hogy szeretne találkozni hogy jobban megismerhessen.Biztos hogy túl sokat ivott az este és ezért küldte..
Jellemző...MÉg csak 2x találkoztunk és már is randira(?) hív?!Na nem!Nem fogok nagymenő sztárokkal randizni.Tuti hogy nem!
A hírnév elöbb-utóbb fontosabb lesz és akkor ádiosz...!
Jessel a megbeszéltünk egy találkozót a közeli kávézóban,gondolom elmeséli mi volt az este.Nem számítok sok jóra.Gondolom minden figyelem az "5 híres,szuper helyes,szuper cuki" srácra terelődött,a lányok csorgatták utánuk a nyálukat ők meg biztos élvezték is ezt a helyzetet...Szegény lányok akik majd reggel felébrednek mellettük azt hiszik most minden tökéletes
és emlékezni is fognak rájuk a fiúk.Hát nagyot tévednek.Mind ilyen.Kihasznál aztán eldob.

Jess már a szokásos asztalunknál várt,és ahogy látom már rendelt is.
-Pont a kedvencem.Ez életmentő volt,köszi-huppantam le a vele szembe lévő székre és haraptam bele az elöttem heverő sütibe.-Na mesélj!Milyen volt?!Nagyon szörnyű?-kérdeztem tőle kíváncsian.MIlyen is lehetne ha mindneki csak csorgó nyállal fut a fiúk után.
-Neked is szia Zoé-nézett rám szemrehányóan mielött elkezdte volna mondandóját.-MIért lett volna szörnyű?Fantasztikus volt!-szemében csillogást véltem felfedezni -Harry és a fiúk nagon jó fejek és kedvesek.Egyátalán nem olyanok ahogy te elképzeled
őket.Megkéne ismerned az embereket mielött itélkedsz felttük.-mondta szemrehányóan a szemembe.
_Jajj, ne már te is jössz evvel az ismerkedéses dumával?-nyögtem fel,mivel már unom ezt a dumát.Apa,Jess...Liam.Összebeszéltek?!
-Miért?!Ki mondta még?
-Apa..és...-elmondjam neki hogy kaptam egy üzenetet még este Liamtől?
-Éééés? Mondd már!
-Liam...-néztem mélyen a szemébe hátha kitudok belőle venni valamit.-Küldött még este egy üzit hogy szeretne megismerni és hogy találkozzunk.
-Szóóóval Liam és te..Randizni fogtok?!!-csillant fel a szeme .
-Ohh istenem dehogy fogunk.Én nem akarom ennél jobban megismerni.Nincs szükségem erre.-mondtam és evvel le is akartam zárni ezt a témát,de Jess nem úgy tűnt mint aki ezzel beérte.
-Mostmár értem..-sejtelmesnek tűnt.
-Mit is?
-Akkor azért nézegette folyton Liam a telefonját egész álló este mert várta hogy válaszolj!De te NEM válaszoltál neki...-mondta szemrehányóan.
mintha valami súlyos bűnt követtem volna el.
-Kombinálj csak..Én NEM akarok tőle/vele semmit.Elég annyi hogy az apám munkatártsa és ez a viszony pont elég is.
-Ne legyél már hülye.Aranyos srác.Kedves.Helyes.És ami a legfontosabb hogy nem olyan mint a "többi"-kacsintott és hozzátette-mint ahogy te hiszed.
-Jó oké.Ehetem a sütim végre?-tereltem el a témát.Nem lehet igaza.
-Csak próbáld meg meglátni az emberekben a jót!-fárasztott tovább.
-Van bennük jó is?-Ne nyagass mááár.Inkább mesélj mi volt göndörkével.-haha most megvagy!!-Kissé piros lettél.Csak nem?
-MI?Nem..vagyis...ahh!-na mi lehetett miután eljöttem?
-Vagyis....?-próbáltam kihúzni belőle hogy mi is történt.
-Nagyon cuki srác.Egész este röhögtünk,iszogattunk.Mégtöbb ilyen és szerintem egyre jobban megfogom kedvelni.Jujj!Majd mehetünk 4-es randira!
-Na ezt most felejsd el-hűtöttem le rögtön mielött beleélte volna magát.
-Jó.Egy próbát megért.-mosolyodott el ő is.
-Nem akarom hogy csalódj.Óvatosan.Harry nagy csajozós.
-Nyugodj meg.Bízd csak ide-kacsintott és felállt-Kimegyek a mosdóba.
-Jó menj csak.Kérsz még valamit?
-Köszi nem.-és már ki is kanyarodott a boxunkból ahol ültünk.
Elgondolkodtató amit mondott.Lehet tényleg mindenkiben csak a rosszat látom?!...
Annyira elkalandoztam hogy észre se vettem hogy vissza is ért.
-Na?Hahóó.Itt vagy?-nézett rám és a kezét a szemem elött mozgatta jobbra-balra.
-Ja bocs csak elgondolkoztam.-eszméltem fel gondolataimból.
-MÉgis érdekel?-kérdezte kaján vigyorát elővéve.
-Nem!-vágtam rá kapásból.
-Hát jó..De ha mégis...
-NEM!-félbe vágtam nehogy megint elkezdje monólogját.
-Oké,oké értem.
-Mehetünk?Már egy órája itt vagyunk.
-Ami azt illeti..-nézett az ajtó felé és intett valakinek.
Oda kaptam a fejem és a hasam görcsbe ugrott...Hogy kerül ez ide?!

2 megjegyzés:

Komment,bátran!xx :)