2013. június 26., szerda

5.Rész~Egy "kis" félre értés...

Remélem tetszeni fog! Jól esne egy kis visszajelzés hogy milyen és hogy egyáltalán olvassátok-e...Komi,vélemény,értékelés bármi...Köszi,és jó olvasást!!:)





*Harry szemszöge*
-Kelj már ki az ágyból!!!-kiáltott rám Liam,és az ágyam szélén kezdett ugrálni.-Egész nap itt akarsz fetrengeni??
-Még 5perc!!!-nyögtem fel fájdalmasan...az az 5 perc is nagyon sokat jelent ilyenkor.
-Aha...NEM!Most szállj ki!-Liam nem engedett...Rossz napja van már korán reggel?
-11 óra van az istenit!-hát akkor mégse korán reggel...Nagy erőt kell vennem magamon hogy kikeljek.
-Jól van,jól van,csak hagyjál már.Miért nem tudsz reggelivel,a hajamat simogatva felkelteni?-kérdeztem tőle,mire ő csak megborzolta a hajam.
-Csak szeretnéd,hazz...-vigyorodott el,leváltva evvel a zord külsőt.
-Liam, azonnal gyere le!!!-hallottuk meg Niall hangját,a konyhából,amiben kicsi aggodalmat véltem felfedezni.
-Megyek!Öltözz és gyere te is.-pillantott hátra,még egyszer rám,és már el is tűnt a szobámból.


Mire leértem mindenki egy újság felett görnyedt...Én is odamentem,és megértettem mi volt az a nagy aggodalom.Liam és Zoé együtt,egy címlapon.
-Haha...én tudtam hogy van ott valami.-szólaltam meg,erre 4 rosszalló szempár méregetett.-Izzik köztetek a levegő...Ne mondd hogy kicsit sem érdekel.-néztem Liam-ra,aki kicsit kétségbe volt esve.
-Ha ezt meglátja...soha többet nem szól hozzám-mondta lehajtott fejjel.-Ezt akarta mindig is elkerülni,és most egy ilyen félreérthető helyzetben lettünk lefotózva.-túrt idegesen hajába,és az újságot pásztázta.
-Tetszik,mi?-erre már mindannyian kérdőn néztünk rá.
-Eléggé...De ezek után,az a kicsi esélyem sincs,ami tegnap estig volt.Gondoljatok bele...Ráfognak szállni a rajongók,a média...-keserves feje mindent elárult...Láttam amit láttam,tegnap este...Az ilyeneket mindig észre veszem.
-Akkor most...?-kérdezte Niall,megtörve a csöndet.
-Elmegyek hozzá.-mondta és már ki is viharzott a bejárati ajtón.
-Hú.ez gáz.-mondtam egy egy doboz narancslét vettem ki a hűtőből.


A plázába készülődve,kinéztem az ablakomon,hogy milyen is odakint az idő.A szobám ablaka a gyönyörű London városra nézett.Sokat szoktam olvasni,elmélkedni,az ablakomban ülve.Imádom ezt a várost,ezért ma egy angol mintás póló mellett döntöttem,és az időjárást elnézve,egy farmer dzsekire is szükségem lesz. Most szerettem volna egy kicsit egyedül lenni,kikapcsolódni,ezért döntöttem úgy,hogy elmegyek vásárolgatni.


Az odafele úton,kissé kellemetlenül éreztem magam.Úgy vettem észre,hogy mindenki megbámul...Lehet paranoinás vagyok,de akkor is...Főleg lányok.Egy ideig nem foglalkoztam vele,de aztán kezdett idegesíteni...Jess-nek írtam egy üzenetet,hogy mi lehet az oka annak hogy bámulnak..?! A válasz láttán hányinger fogott el...CÍMLAPON ÉN ÉS LIAM?? MIIII? Szaladni kezdtem,és a közeli újságoshoz vettem irányomat...Tényleg...Tegnap készült fotó...

#Liam Payne (19) tegnap jól érezhette magát...Egy ismeretlen lánnyal látták tegnap egy bowling klubban.A szemtanúk szerint Liam készségesen segített a lánynak eldobni a számára nehéz golyót,de ezek után is ugyanabba a félreérthető pozicíóba maradtak.A többi bandatag is ott volt,és a managerük is,aki hírek szerint az ismeretlen lány édesapja.A lány jóba van a többi fiúval is,mivel egész este jókat nevettek,és együtt is távoztak.Liam kikezdett volna főnöke lányával?Mit szól ehhez az apuka?Mit szólnak ehhez a rajongók?

Szétrobbanok.Mindig is ezt próbáltam elkerülni,hogy egy híres fiúval "hozzanak össze".Most szépen megköszönhetem ezt drága Liamnak aki ebbe a helyzetbe sodort.Eddig mindig sikerült távol maradnom az ilyen helyzetektől,de most...Ezért bámultak akkor azok a lányok...Gondolom directionerek voltak,és most én vagyok számukra a fő ellenség.Gyorsan elindultam haza felé,már semmi kedvem nem volt plázázni.Ezek után egy ideig biztos nem mozdulok ki.Elég ha nézem a neten a gyűlölködő üzeneteket,és a friss híreket.
Már majdnem a házunknál voltam mikor egy fekete autó száguldott el mellettem,és ahogy látom pont a házunkhoz tart.Ismerős autó...Na megállj!!Most kapsz!!Sietősre vettem a tempót hogy oda érjek mielőtt elmenne.Kiszállt a kocsiból,piros pólót és farmert viselt.Elég jól nézett ki...Zoé!!Épp most akarod leordítani a fejét...
-Liam!!!Ott állj meg!-kiáltottam rá kb. 5méterről.Ide kapta a fejét,és már épp kezdte volna mondani valóját,mikor egy kamera,és egy újságíró lépett közénk.
-Mióta tart a kapcsolat? Ki tud róla? Mi a neved kislány?-rohamozott meg minket pofátlanul,így muszáj volt berohanni a házba,úgy hogy semmit ne szedjen ki belőlünk.Megfogtam Liam kezét és magam után húztam,egészen a nappaliig...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök!!! Remélem a többi is fog tetszeni! Szeretlek titeket!! Azért remélem többen olvassátok...:$

    VálaszTörlés
  2. Remek blogod van...........nagyon varom az uj reszt :* ~Heni

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!!! Szerintem holnap lesz az új! ;)

    VálaszTörlés
  4. váááóóó nagyon jóóóó :))))))))

    VálaszTörlés
  5. Kösziiiii!örülök hogy szeretitek és tetszik! Komolyan,olyan jó érzés olvasni hogy várjátok a következőt!♥

    VálaszTörlés

Komment,bátran!xx :)