2013. június 24., hétfő

4.Rész~Jó kis este

*Zoé szemszöge*
-Nekem minek is kell mennem?-vágtam olyan *semmikedvem ehhez az egészhez* fejet.
-Kislányom,nem olyan nagy fáradtság eljönni ahol legalább vannak emberek és beszélgethetsz is.Mennyivel jobb állandóan itthon ülni?!-nyagatott tovább drága édesapám.
-Ahg...Jólvan!Menj ki öltözni szeretnék.-utasítottam ki őt a szobámból.Ha egyszer annyira muszáj elmennem akkor legalább hagy öltözzek.
Előre látom Liam önelégült képét mikor meglát...Azt hiszi majd hogy miatta meg a kiskutya szemei miatt megyek.Pedig nem.Ha apa nem erőszakoskodott volna akkor tuti hogy itthon maradnék.Már így is egy fokkal közelebb férkőzött nem hiányzik hogy ma is bevessem magát...Félek hogy a sajtó megtalál "minket".
-Indulhatunk?!-kopogtatott apa az ajtómon,gondolom kicsit késésben vagyunk...Nem is baj.
-Persze!-tártam ki magam előtt az ajtót és a lépcsőfokokat szelve kedvenc szoknyám virágos mintázatát vizsgáltam.Lengén öltöztem remélem nem kap el a rossz idő.
-Kérlek legyél mindenkivel kedves.Nem szeretnék semmiféle feszültséget!-figyelmeztetett apa, már a kocsiba.
-Ez nehéz lesz...-jegyeztem meg halkan de a szigorú tekintetéből adódóan meghallotta.-Jól van megpróbálhatom.-nyugtattam meg mielőtt még elkezdte volna  a prédikálását, hogy neki ez mennyire fontos és hogy ne hozzak rá szégyent...Igen...én csak szégyent hozhatok rá...

Mikor beléptünk a terembe ahol már mindenki elfoglalta a helyét és készen állt hogy a fiúkkal beszéljenek.Ahogy láttam ők még hátul voltak és mi is arra indultunk apával.
-Sziasztok fiúk!-köszöntötte őket és közben kezet fogtak.
-Helló Jimmy.-örültek meg neki és egyszerre köszöntek neki.-És hellllló Zoé!-pillantott  rám...ki más? Liam...-Hát eljöttél?-próbált meglepett fejet vágni de fogadni mernék hogy tudta hogy eljövök.
-Hi,fiúk.-intettem egyszerűen és elengedtem Liam megjegyzését a fülem mellett.
-Menjetek fel a színpadra,már mindenki készen áll.-utasította fel őket apa a helyükre,és már el is kezdődött a "kérdezz-felelek".
*Sajtótájékoztató után*
-Ahh végre...már kezdtem elfáradni.-ért le először Louis aki kissé megizzadt ott fenn.
-Nyugi picikém most megyünk kikapcsolódni.-nyugtatta meg Harry és megveregette barátja hátát.
-Jó ötlet,ebbe én is benne vagyok!-meglepetésemre ezt apám mondta...
-De apa megígérted hogy együtt leszünk ez után.
-Ott is lehetünk ahova megyünk.-próbált megnyugtatni.
-Jól fogunk szórakozni.-szállt be Liam is mellé.
-Kimondta hogy megyek?-néztem rá a mai napon először.
-Gyereeee!-hangzott el kórusban mind a 6 fiútól.
-Kicsim,jó lesz.-biztatott apu.
-Egyáltalán hova akartok menni?Nem akarok piálni veletek.-szögeztem le előre,mivel nincs kedvem 5 piás fiút hazacipelni az éjszaka közepén.
-Nem akarunk inni,nyugi.-mosolygott kedvesen Niall,majd kérdőn körbetekintett-Fiúk?
-Mi lenne,ha-gondolkozott el Harry-elmennénk bowlingozni?
-Király.Úgy is terveztem.De mindenki tudja,hogy kell gurítani?-szólalt meg Louis is.
-Hát...én n-suttogtam,Liam persze rögtön felfigyelt.
-Majd megtanítalak.-kacsintott,majd a fekete járgány felé terelt minket.
-Úgyse szeretnék játszani.-legyintettem és a többiek után indultam.
Kocsihoz érve engem ültettek középre ezért elég kényelmetlenül telt el az odavezető út.Elég csöndes volt az oda vezető út fele de aztán Liam megtörte a csöndet.
-Lepipálok mindenkit.-jelentette ki önelégült képpel.
-Na,várj még csak!-rögtönzött vissza neki Harry.
-Megérkeztünk!-nézett hátra a sofőr mi pedig sorra ugráltunk ki az autóból. Ki nyújtóztattam a lábaim és befelé vettem az irányt.

-Kérek cipőt.Kinek hányas kell?-kérdezte tőlünk Niall.
-37-es.-mondtam.
-A kis picike.-teremt oda mellém Liam és a lábaimat vizsgálta.
-Nem élhet mindenki nagy lábon.-jegyeztem meg és én is lepillantottam a hatalmas Conversére.

-Készen vagytok már??-sürgetett minket Zayn.
-Nyugi,mindjárt készen vagyunk.-válaszolta neki Liam aki épp a cipőfűzőjét kötötte be.
-Kész.-nyögött fel Harry.-miért ilyen nehéz felvenni ezeket a cipőket??
-Alkossunk csapatokat.Velem van Harry,és...-csak ne én,csak ne én imádkoztam magamba.-és Zoé.-küldött felém egy huncut mosolyt amit nem díjaztam ezért elfordítottam a fejem.
-Én nem játszok...nem nekem való "sport" ez.-jelentette ki apa és leült a mellettem lévő fotelba.
-Jó...akkor én vagyok Zayn-el és Niall-el.-lépett a golyókhoz Louis,így sürgette meg a játék kezdetét.
-Na lássuk Louis milyen formában vagy ma.-Liam már lázban égett.Úgy látom komolyan veszi a játékot,de én csalódás leszek mivel még életembe nem fogtam bowling golyót.
Louis majdnem ledöntötte mindegyik bábut 2 kivételével.
-Hmm.Nem rossz.De figyelj!-hajította el Liam a golyót és STRIKE!(mind ledőlt)
-Grat.-fogott vele kezet sportszerűen Louis és Niall következett aki szintén jót dobott és ekkor jöttem volna én.
-Előre szólok hogy nem vagyok valami jó játékos...-figyelmeztettem csapattársaimat előre.Megfogtam egy golyót,de nem számítottam rá hogy ilyen nehéz ezért egy kicsit megrogytam,de végül sikerült egyensúlyozva a pálya elé ténferegnem.Nem nagyon tudom hogy hogy kell fogni úgyhogy először csak úgy megfogtam az ölembe.Már hajítottam volna is mire egy kéz érintett meg hátulról.
-Látom tényleg nem játszottál még...-nevetett fel Liam és bele helyezte ujjaimat a lyukakba.Érintése puha volt...Hmm...és az illata is jó.De a golyóra koncentrálj már Zoé!!!
-Hagy segítsek-állt mögém,két kezével segített eldobni a golyót.Így maradtunk míg az célba nem ért...
-Öhm..köszi-húzódtam végül el tőle.
-Jól összehoztuk!10pont!Jó csapat vagyunk...-pillantott le rám,és huncut vigyorra húzta a száját.
-Ki a következő?-tereltem el gyorsan a témát,és körbe néztem a fiúkon.
-Azt hiszem én.-tette fel a kezét Harry és furán nézett ránk...Méregetett engem, aztán Liamat végül csak mosolygott egyet és gurított is.Kérdőn néztem rá mikor visszafele jött,de ismét csak egy mosollyal jutalmazott bennünket.Egy olyan *tudom hogy van itt valami* vigyor...Pedig nem.Nem.NEM.

*1órával később*
-Jó volt ez az este...Ahhoz képest hogy eleinte nem volt kedvem,jól szórakoztam.-mondtam apának már a hazafele a kocsiban.Tényleg jó volt...Nem gondoltam volna hogy egyszer jól fogok szórakozni ezekkel a srácokkal.
-Örülök kicsim.Látod hogyha megpróbálod akkor a végén még te is jól tudod magad érezni.S ma Liam is egész kedves volt,és én se utasítottam el olyan sokszor.A fiúk is nagyon jó fejek,a végén még jó barátság lesz.Kitudja.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Komment,bátran!xx :)