2013. július 2., kedd

8.Rész~Vidám kezdet,Életveszélyes vég...

3 nappal ezelőtt

*Jimmy szemszöge*(Zoé apukája)
Már majdnem kész voltam a prezentációmmal,mikor nagy meglepetésemre Zoé kukucskált be az ajtómon.Ritka vendég erre fele,a kollégáim se látták még itt bent.Sokszor mesélek nekik róla,mutatok gyerekkori és nemrég készült fotókat is,ezért nagyjából tudják hogy hogy néz ki.
-Szia,apa.Zavarok?-bújt beljebb,becsukva maga mögött az ajtót.
-Te sose zavarsz.-örültem hogy itt van.Nagyon ritkán látjuk egymást,ami főleg az én hibám,de valahogy mindig közbe jön valami.-Mi járatban erre fele?
-Csak az ebédedet hoztam,otthon hagytad.Meg beugrottam az újságoshoz.-ült le a mellettem lévő gurulós fotelba,és ide dobta elém a napi cikket. De hiszen ez...Nem...ez hogy lehet?
-Zoé.Megnézted te ezt?-kérdeztem a hangomat keresve.Tudom hogy Zoé utálja az ilyesfajta embereket,sose akart hozzájuk közelebb kerülni,és most itt virít egy címlapon,egy sztárral,aki a derekát ölelgeti.
-Igen...De Liam azt mondta hogy elintézi,hogy tisztázódjunk.Viszont...-tartott hatás szünetet,nagy levegőt vett és folytatta.-Ha letámadnak a papparazzik,akkor muszáj leszek elmenni otthonról.-mondta egy szuszra.
-Mégis hova mennél?
-Hozzájuk.-dörmögte az orra alatt,de épp elég hangosan ahhoz hogy én halljam.
-Biztos hogy jó ötlet lenne?Mármint hogy...Mégis csak összehoztak vele,és ha meglátnak ott csak még nagyobb fát teszel a tűzre.-Nem is értem Zoé-t.Egyik pillanatban még ki nem álhatja őket,másikban meg oda akar költözni.
-Tudom.Én is ezt mondtam.De tudod mit?Nem nagyon érdekel mit gondolnak.-pattant fel hirtelen a székből,táskáját felkapta és indulni készült.
-Zoé,felőlem azt csinálsz amit akarsz.-legbelül tudtam hogy részben miattam van.Én erőltettem hogy barátkozzon meg velük,én erőszakoskodtam evvel az estével is.Szóval most jobban teszem ha hagyom.
-Azt is fogom!Este,szia.-fordult az ajtó felé,de ekkor hirtelen az kinyílt,és Adam lepett be rajta.Ő az új "aszisztensem,kicsit kezdő még,és a véleményem szerint kicsit bolond is,de ez már más kérdés.
-Ohh,nagyon sajnálom.-segítette fel rögtön Zoé-t,aki az ütközés következtében a földre pottyant.
-Semmi baj.Köszönöm.Viszont most sietek.Szia apa,viszlát.-pillantott először rám majd Adam-ra,aki kissé elbambult Zoé-n,és követte szemével míg ki nem ért az ajtón.
-Hú.Szép lány.Ha jól hallottam akkor a lánya.-nézte még mindig az ajtót,amin az előbb épp ki ment.
-Öhm,igen...-fura volt.Tátott szájjal bámulta,és majd ki estek a szemei.-Miért jött Adam?-tértem rá a tárgyra,és közelebb léptem az asztalomhoz,és a rajta lévő tiki-takival.
-Ööö...Köhöm,elnézést.Mit is kérdezett?-kapta felém a fejét hirtelen.
-Miért jött?-ismételtem,immár kissé ingerülten.
-Igazából...Szeretnék valami fontosabb posztot.Ez a kávés fiús dolog nem az igazi...-na még mit nem...2hete jött ide,és már "előreléptetést" akar?!
-Figyeljen,Adam.Ez nem így megy itt.Nem lehet mindenki 1-2 hét után már is főnök.-szögeztem le.
-Nem.Nem főnök szeretnék lenni.Csak egy kis több pénzt szeretnék,és ez avval jár hogy jobb pozíció kell.
-Nem.Téma lezárva.-Nem fogok mindenféle jött-menttel leállni.
-De...
-Nincs de.Viszlát.-szóltam közbe,és leültem a székembe,evvel jelezve hogy menjen már ki.Hála istennek szó nélkül kiment,így folytathattam a munkámat tovább.


3 nappal később


*Zoé szemszöge*
-Jössz már,vagy meggondoltad magad?-sürgettek a fiúk már a medence mellől,de még mindig azon gondolkoztam hogy mi volt ez az előbb.Fogalmam sincs,s arról se hogy mi lesz.Én próbálom magam ehhez a "nem kerülök közelebb hozzá" dologhoz tartani,de kezd egyre nehezebb lenni.Ahogy rám néz,már abban látszik hogy nem olyan mint a többi...Lesz ami lesz...viszont most már ideje lemennem.
-Jövök már,nyugi!-álltam fel végül az ágy széléről,evvel megszakítva hosszas gondolkozásomat.
-Na végre.-kiléptem az ajtón,és Louis már meg is talált magának.
-Hmm.gyere te kis édes.-húzott maga mellé Liam.Kissé huzakodva,de oda ültem mellé a nyugágyra.
-Nem jöttök már?-Harry már nagyban lubickolt,és csoki barna teste csak úgy siklott a vízen.
-Megyünk?-nézett rám a mellettem ülő Mr.Kockahas Payne.
-Egyből ugrás?-néztem rá kihívóan,de mielőtt elindultunk volna,Niall neki futásból indult a medence felé.
-BOMBAAA!-kiáltott fel Niall,és már ugrott is be a medencébe,de túl későn szólt,így Harry ott maradt alatta.
-Úristen!!!-Harry nem jött fel...Liam beugrott utána,kihúzta a medencéből.Mozdulatlan teste csak feküdt a kövön...Körülötte a fiúk nem tudták mit csináljanak.Én teljesen lefagytam.Csak bambán bámultam ahogy fekszik ott,vett levegőt,mert mozgott a mellkasa,de nem mozdult.Láttam hogy Zayn elővette a telefonját,gondolom a mentőket hívta.Niall teljesen kiborult...
-Mit tettem?Ha valami baja lesz soha többet nem bocsátom meg magamnak.-bámult maga elé,és beletúrt még nedves szőke hajába.Kivolt,ahogy mi is...

4 megjegyzés:

  1. Gyorsan kövi részt !!!!!!!!!!!!!!!!!! nagyon szupi a bog és csodásan írsz... hamar kövi részt !!!!!! :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. NGyon szépen köszőnöm! Sietek nagyon.

    VálaszTörlés
  3. lécci siess a kövivel nagyon jól irsz :))) xx

    VálaszTörlés

Komment,bátran!xx :)