2013. július 11., csütörtök

10.Rész~Újra itthon...

*Liam szemszöge*
-Elmentem Harry-ért a kórházba!!!-kiabáltam fel a nappaliból az emeletre,mivel mindenki a szobájába lustálkodott.Ma még Zoé-t sem láttam...Nem jött válasz fentről,így megfordultam és kimentem az ajtón.Beültem a kocsiba,beindítottam a motort,és a kórház felé vettem az irányt.Nagyon remélem hogy Harry-nek nem sok minden esett ki.Rossz lenne ha most tartana a rajongóktól,mert elfelejtette hogy milyen is ez.Sok idő kellett ehhez hogy hozzászokjunk hogy mindenhol felismernek,képet csinálnak,sikítoznak,körül állnak,és azt hiszem hogy ha ez kiesett akkor abból nem fog kisülni semmi jó...Zoé említette hogy volt benn volt nála,de rá nem emlékezett.
Már csak 2 utca,és ott vagyok.



-Na végre.-sóhajtott fel göndör hajú cimborám.Cuccai már össze voltak pakolva,így csak felkapta azokat, és közelebb lépett.-Indulhatunk?- nézett rám,és a vállamra akasztott egy táskát.
-Azért jöttem...Nekem nem kell már beszélnem az orvossal?
-Már elintéztem.-nézett rám olyan *nyugi haver* pillantással.
-Akkor induljunk!-léptem ki az ajtón,egészen a liftig,onnan pedig az előbb leparkolt autóig.
-Szóval ez az autód...-hoppá,na akkor irány felvilágosítani,erről.
-Nem Harry,ez a tied.
-Hú,jó kis verda.-simította végig a motorháztetőt.
-Akkor ülj be.-céloztam neki,mert még tartogatunk számára egy kis meglepit.
-Nem vezethetek?-kérdezte,mire rögtön rávágtam hogy nem.Az kéne még...Végre sikerült beülnie,és elindultunk egészen a One Direction házig.


-Ohh Harry,már úgy hiányoztál.-ugrott a nyakába Louis,ahogy beléptünk az ajtón.
-Te is nekem.Többiek?-nézett szét a nagy lakásban.
-Hidd el,csoda hogy Louis lejött.A többiektől meg ne várj csodát.-jegyeztem meg kissé szúrósan,mire Louistól kaptam egy gyilkos pillantást.
-Ne nézz így rám én csak az igazat mondom.Délután 3óra és még csak téged láttalak idelenn.
-Hé-hé.Én itt vagyok.-lépkedett le a lépcsőn Zoé,hangja átjárta a testem,és senki másra nem tudtam figyelni már,csak Rá.
-Helló,napsugár.Már is beragyogtad a nappalit,pedig még le sem értél.-bókolt(?!) neki Harry,amire rögtön oda kaptam a fejem.Zoé csak mosolygott egyet,és köszöntötte Harryt,egy öleléssel.Láttam amit láttam.Harry szemében valami fellángolt.Ismerem ezt a nézését,és ez nem sejtet semmi jót...Neeem...Zoé-t nem kapja meg,ezt garantálom.
-Harry,öhm gyere pakoljunk ki.-ráncigáltam ki az ölelésből,egészen az emeletig.
-Most mi van?!Épp köszöntöttem az új lányt.-az utolsó mondata undorítóan hangzott a szájából.
-Még alig értél haza,és már rányomulsz?!Ő tabu.Jimmy lánya.Ezt vésd jó mélyen a fejedbe.-említettem meg neki ezt az apróka kis hibát.Persze azt nem árultam el hogy nekem is tetszik,és ha együtt látnám őket akkor abba azt hiszem beleroskadnék.Főleg úgy hogy Zoé azt hangoztatta eddig hogy ő nem lesz ilyen híres szépfiúk barátnője,akik majd 2nap után megunják őt...Na Harry pont ilyen,szóval...

-Pakolj ki.-mutattam neki a szekrényre,amiben még ott voltak a ruhái,mivel csak pár darabot pakoltunk neki a kórházba.
-Jó, nyugi egyedül is menni fog...
-Akkor,én lent megvárlak.Vegyél fel valami elfogadhatóbb öltözéket-néztem mackó nadrágjára.Még nem mondtuk neki hogy megünnepeljük hogy újra itthon van,és elmegyünk egy kicsit lazítani,de majd csak rájön.


-Zayn mikor jön?-kérdezte Niall.Ma kéne jönnie,értesítettük hogy mi van Harry-vel ezért haza akart utazni pár nappal előbb.
-Ne izgulj Niall,bármelyik pillanatban itt lehet.-nyugtattam meg,és az órámra néztem.-Viszont 1óra múlva el kéne indulnunk.
-Zayn nélkül nem megyünk!-mordult fel Niall,kanalát a tálba dobta ahonnan épp müzlit evett.
-Megvárjuk.-kissé ingerülten sikeredett ez a kijelentésem,de az a tudat hogy rajtunk kívül csak Harry és Zoé nincs még lent...bosszantó.
-Itt vagyuuunk.-na kellett nekem megszólalni.Először Harry-t pillantottam meg ahogy leért a lépcsőn,a szokásos zakójába,farmerbe és tornacipőben.Zoé lépett utána le az utolsó lépcső fokról,de Harry nyújtotta kézet,és lesegítette a lányt.PFF.Mintha olyan magas lenne...Mikor ide értek hozzánk Harry megpörgette a lányt,hogy mindannyian lássuk,milyen gyönyörű.Semmi extra igazából...Ahogy eddig megismertük nem szereti a flancos ruhákat.Most is egy farmeres összeállítást választott.Egy laza partyhoz ez tökéletes választás.
-Végre.-pillantottam szúrós tekintettel Zoé mellett álló fiúra,aki jóval magasabb volt nála.
-Már csak Zayn kell.-szólalt fel ismét Niall,és ebben a pillanatba nyílt az ajtó,és belépett fekete hajú barátunk.
-Ohh Zayn.-szaladt oda elsőként Niall,akinek úgy veszem észre hogy hiányzott.-Végre megjöttél.-húzta magához,és adott neki egy híres Niall ölelést.
-Én is örülök Niall.-nézett furcsán az előtte álló fiúra.-Helló mindenki!-húzta mosolyra a száját,és egyenként köszöntött minket.Harry-nél megállt érdeklődött hogyléte felől,aztán Zoé-t köszöntötte.
-Hallottam hogy most itt leszel pár napig.Látom első nap után sem unatkoztál.-röhögött fel,aztán kérdőn ránk nézett.-Hova megyünk?!
-Azt én is szeretném tudni.-szállt be mellé Harry.
-Meglepiii.-Zoé válaszolt nekik,de ez ahogy láttam nem elégítette ki őket.
-Hát akkor irány.-tessékeltem ki őket az ajtón.

-Ki vezet?-kérdeztem,mivel Zoé mellé szerettem volna ülni.-Louis?
-Hát jó...De haza fele te.-célzott arra hogy inni szeretne...Már megszoktam hogy az ilyen partik után én viszem őket haza,mert én tudok egyedül "épp" maradni.
-Gyere Zoé.-fogta meg a kezét Harry,és maga mellé húzta.
-Héhé!Én akartam!-adtam hangot nemtetszésemnek.Állj le Hazz,állj le.
-Ketten is elfértek mellettem.-mutatott maga mellé az üres helyre.Beültem de előtte gyilkos pillantást küldtem Harry-nek.A többiek is elfoglalták a helyüket és indultunk is az egyik törzshelyünkre.



-Akkor igyunk arra hogy Zayn és Harry újra köztünk van.-emelte fel Niall a poharát,mire mindannyian követtük példáját.Poharaink összekoccantak,aztán mindenki lehúzta ami a poharában volt.Egymás után kérték a srácok a piát,de én csak egy pohár pezsgőt ittam eddig,szóval meg tiszta vagyok.
Épp Harry hozott egy italt Zoé-nak,azután súgott valamit a fülébe,amin a lány jót nevetett,és ahogy a halvány fényben ki tudtam venni...elpirult.,de elhúzta az arcát.
-Harry ki jönnél velem?-álltam fel a helyemről bosszúsan,már elég volt ebből a nyáladzásból.

-Nem emlékszel amit mondtam neked?!-tértem rá a lényegre,mikor kiértünk a friss levegőre,ami már épp jól jött.
-Mit?-kérdezte,de szemében már láttam az alkohol hatását.
-HAGYD.BÉKÉN.ZOÉ-T.-tagoltam neki lassan.
-Még,nem csináltam semmit.
-Hazz,nem is fogsz!!!-figyelmeztettem,ujjamat az arca elé tettem.
-Haha.-nevetett fel,ami nagyon nem tetszett.
-Figyelmeztetlek!!!
-Oké.Vissza mehetünk már?
-Húzzál.-néztem fel az égre.Ilyenkor nem tudom mi történik vele.Olyan mint a farkasok...Megérzi a friss hús szagát,és beindul...

Ő már vagy 5perce bement,én még mindig itt kint ültem.Bízok Zoé-ban,hogy nem áll össze egy ilyen nőcsábásszal...Kezdem tényleg megkedvelni.Olyan kis ártatlan,és féltem Harry-től.Igaz,ha ő szeret valakit akkor azt nagyon szereti,de nem hiszem hogy Zoé-ra úgy gondol mint egy nagy szerelem.Nem.Mint egy strigula a noteszében...Ideje bemenni,ezért felálltam a járda kőről,és bementem a fullasztó melegbe.Leültem a fiúkhoz,de csak Zayn-t,Niall-t,és Louis-t találtam ott.
-Hol vannak Zoé-ék??
-Elment valahova Harry-vel.
-Hát ez nem igaz.-pattantam fel a helyemről,és szemeimmel őket kerestem.A nagy tömeg miatt elég nehéz lesz megtalálni őket.A tánctéren nincsenek,kilőve.Bár...kilőve.Kezdtem kétségbe esni.Egyiküknek sem tiszta az elméje a sok alkohol miatt.Félek hogy olyat tesz Harry aminek Zoé most lehet hogy nem tud nemet mondani,de mikor holnap felkel,iszonyat dühös lesz.Egy lágyan világosított helyet pillantottam meg,a Wc mellett.Két árnyék.Elég közel egymáshoz.Át tuszkoltam magam a tömegen,és megálltam.
-Harry?!Zoé?!M-mit csináltok?!!-szívem eszeveszettül dobogott,ahogy megláttam őket egymás szájára tapadva.




4 megjegyzés:

  1. nagyon jó még csak ma kezdtem el és nagyon tetszik :D siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  2. uristennnn !!!!!!!! siess a kövivel !!!! :)))))))imádom a blogot

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!!!! Nemsokára hozom!;)

    VálaszTörlés
  4. siess a kövivel már nagyon várom!!!

    VálaszTörlés

Komment,bátran!xx :)