2013. augusztus 20., kedd

16.Rész~Barátság extrákkal

Kérlek titeket KOMMENTELJETEK!!!!:( <3




*Liam szemszöge*
10 perccel ezelőtt

Ahogy beértem a szórakozóhelyre,célpontként bemértem a bárt.Elterveztem hogy ma én is jól fogom magam érezni,a magam módján.Tegnap felhívtam egy nagyon kedves régi barátnőmet,és elhívtam ide ma este.Nekem is jár egy kis szórakozás...Rég találkoztunk,de ugyanúgy tartottuk a kapcsolatot,telefonon,e-mailben.Míg nem ér ide kérek egy italt.
-Valami erőset.-szóltam oda a bárosnak,s a nagy hangzavar végett kicsit fel kellett emelnem a hangom.A többiek mind együtt ültek és beszélgettek,egy tőlem távolabbi asztalnál,de nincs az a pénz ami miatt most odamennék.Zoé Niall oldalán csüngött,ahogy láttam jól elvannak.Niall mindig tudja hogy kell a lányokhoz szólni,de nem olyan fajta mint Harry...

Már egy ideje várhattam,mivel már a harmadik italomat kértem a fiatal báros sráctól,mire megérkezett az általam várt személy.
-Helló szépfiú.-hirtelen ismerős hang csapta meg a füle hátulról,s megfordulva bizonyosultam meg hogy Ő az.-Szabad ez a hely itt?-mutatott a mellettem üresen álló székre.

-Hát egy ilyen csinos lánynak persze.-álltam fel,és öleltem magamhoz,a rég nem látott barátomat.-Szia Kim.Rég láttalak.-néztem végig csodás alakján.-Hmm,megváltoztál.Csinos vagy.-bókoltam neki egyből.

-Hát igen,mióta valaki elutasított,azóta keményen edzek...-cèlzott egy régi közös történetünkre.

Hát igen...Régen nem csak barátok voltunk...Vagyis én annak tekintettem.Benne volt több.Egyik este,egy sulibuli után hazakísértem,már elég későre járt,így nem akartam hogy egyedül lófráljon a sötét éjszakába.Mikor már az ajtónál voltunk megakart csókolni,de elutasítottam.Nem akartam bonyolítani a barátságunkat,pont jó volt az úgy.Nem avval volt a gond hogy nem tetszett.Nem.De barátságnál többet nem éreztem.Akkoriban készültem az X-factorra,így időm se nagyon lett volna egy barátnőre.Egy ideig nem nagyon ált velem szóba,én nem eröltettem.Gondoltam,először rendezze el magában a dolgot.

-Jajj,ennyire komolyan vetted?Már mondtam hogy ennek semmi köze nem volt a dologhoz.-Igen,akkoriban kicsit meg volt hízva,de tényleg nem érdekelt.Nem az a fajta vagyok,aki a kinézet alapján ítél.Sose voltam,és állíthatom hogy nem is leszek.

-Jó mindegy.Rég volt.-foglalt végre helyet mellettem,s kért egy frissítőt.

-Kettőt.-szúrtam gyorsan oda még a pincérnek miután leadta Kim a rendelését.

-Hmm,Liam nem lesz még elég?-mért fel,hisz kicsit már bevoltam piálva.Na,hát nekem is kijár néha.

-Tudom én azt,nyugi.

-Oké,nekem mindegy.-adta fel,és belekortyolt poharába,amiben narancsszínű lötty lötykölödött.-Na de most miért is vagyok itt?

-Miattam.-váltottam át macsó stílusomra.

-Ohh.Szóval megfosztoltad a múltkori ajánlatom?-csillant fel a szeme.

Igen,még azóta is akar tőlem valamit,amit múlkor le is írt nekem,de akkor még épp Zoé-é volt a szívem.De ez már máshogy van...Azt hiszem...

-Na mi ez a nagy változás?

-Az hosszú lenne,meg nem igen szeretnék róla beszélni.Inkább mesélj mi van veled.-nem akarok neki Róla beszélni.Ha elakarom felejteni,akkor nem az a megoldás hogy mindenkinek elsírom hogy mi történt...Itt az idő hogy lezárjam.Épp ezért hívtam ma ide Kim-et.Hogy jó ötlet-e?Az biztos,hogy kicsit enyhíti az iránta érzetteken...

-Na,mit akarsz tudni?-közelebb hajolt hozzám,így túlkiabálva a nagy hangzavart.

-Először is,hogy van-e valakid.-kezdek olyanokat mondani,kérdezni,amiket józan állapotba nem tennék.De ilyenkor kimondom ami máskor csak a fejembe játszódik le.

-Teljesen szabad vagyok.-kuncogott fel,és megsimította karomat.

Akkor innen szabad a pálya.Itt ez a gyönyörű lány,aki csak azért van itt hogy velem legyen.Értem van itt.4 Éve is miattam volt,csak akkor nem láttam.Már egy ideje beszélgettünk,elmondtam hogy miben változott az életem az X-factor óta,meséltem a fiúkról,s megígértem neki hogy majd bemutatom nekik.Zoé-t persze meg sem említettem.Könnyebb így.Ő is mesélt magáról,hogy van egy állása a híres Vogue magazinnál,van egy szuper lakása,a Wall Street-en,s egy ideje szingli.Akár mint én..Hála Harry-nek.Néha-néha odapillantottam hozzájuk,a fiúk ahogy látom már megvoltak alakulva,kivéve Őt,és Harry-t.A két jómadárt...

-Megyünk táncolni?-néztem végül rá,már-már homályos tekintettemmel.Igen,talán kicsit túlzásba vittem az italozást.Az az ötödik már nem kellett volna...Bólintását beleegyezésként vettem,így felhúztam a székről,amin eddig helyet foglalt.Magam mögött kezeit kezeim közt fogtam,úgy furakodva át a tömegen.Látókörömbe hirtelen Zoé került.Gondolkodás nélkül indultam meg felé,magammal húzva Kim-et.Most én jövök.

-Ohh Helló Zoé.-ugrottam elé,evvel megakadályozva hogy tovább menjen.

-Helló.-fogta rövidre,és a mellette álló lányt méregetette.

-Csinálnál egy képet rólunk?-dirrekt csinálom?Dirrekt.Élvezem?Élvezem.

-Persze.

Magamhoz húztam,mosolyra kéztettem.Jó volt látni Zoé arcán a düh-t,és az undor keverékét.Tudom milyen érzés.Jól tudom.Hogy fokozzam a hangulatot,magam felé fordítottam Kim-et és egy forró csókban csattantak ajkaink.Szememet végig Rajta tartottam,láttam hogy nem bírja sokáig,és igazam lett.Kifelé vette az irányt,a szokásosnál gyorsabb tempóban.

-Húú.Hát erről maradtam le anno.-szakadt végül el a számtól.Hogy beleadtam-e mindent?Nem.Végig Őt néztem.Fájt-e látni hogy hogy hat rá?Igen.Tényleg nem kellett volna ennyit innom.Rossz hatással van rám.

-Menjünk.



*Harry szemszöge*
30perccel később

Ahogy gondoltam.Haza jöttünk.Teljes csöndben végig.Nem szólt semmit,nem szóltam semmit.Azon gondolkoztam hogyan is lehetne ezt az egészet jóvá tenni,vagy hogyan lehet akármit is csinálni hogy ne fájjon neki ennyire.Ha most Liam ezt a lányt komolyan gondolja akkor Zoé biztos összetörik.Végig ez járt a fejembe.Gondolataim ide-oda dobálóztak a fejembe,ötleteket szőve.

-Figyelj Zoé.Zavarna téged ha összejönnének?-kérdeztem végül,nem bírtam tovább magamban tartani.Van egy ötletem.Hogy tetszeni fog neki?Remélem.

-Két napja még nem érdekelt volna.De most...Minden megváltozott bennem.Ilyen hirtelen.Nem is értem hogy történhetett ez...-hangjában elkeseredettség keveredett,sajnáltam.Most igazán nehéz helyzetben van.

-És szerinted őt is idegesítené ha neked lenne valakid?-fokoztam tovább érdeklődésemet.

-Mire gondolsz?-mért végig rosszalló tekintetével.

-Lehet hogy tudok rajtad segíteni.

-Miben mesterkedsz ott bent?-mutatott fejemre,és érdeklő tekintettel vizsgálgatott.

-Ez csak is baráti ajánlat.Lehet hogy hülyénez fogsz nézni,de...-tartottam hatás szünetet,a merész ötletem előtt.-Mi lenne ha...

-Nyögd már ki Hazz.-türelmetlenkedett Zoé,végül megfogta a kezem és megállított.

-Ha eljátszanánk hogy járunk.-nyögtem ki végül nagy nehezen.-Ha ez a csók ennyire feldűhítette akkor mit szólna ha látna minket együtt?-néztem rá mosolyogva,mint egy kis angyal.Féltem mit reagál.

-Hmm...-láttam rajta hogy megfontolja az ajánlatom.-Nem is tudom.Ez olyasféle...Barátság extrákkal.Ugye?

-Persze.Semmi több.-nyugtattam meg,hisz ezt csak azért csinálnám hogy neki jó legyen.-Egy ideig eljátszuk aztán ha működik,és végre észhez tér,akkor véget vetünk ennek.Ha nem...-akkor?-Akkor is.-adtam végül fel,nem volt ötletem.

-Mit fognak gondolni a többiek?-bizonytalankodott tovább.

-Kit érdekelnek?Féltékennyé akarod tenni?Akkor egyezz bele.Ez az egyetlen esély...Vaaagy nézed ahogy enyeleg avval a lánnyal.-próbálkoztam tovább,és láttam az arcán hogy kezd megpuhulni.

-Oké.Adjunk neki!-egyezett végül bele,és kezét a magasba emelte,olyan régi "Induljunk csatába" stílussal.

-Na ezaz.

-Köszönöm Harry.-ölelt át barátian,derakát átölelve folytattuk utunkat a kihalt utcákon keresztül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Komment,bátran!xx :)