2013. október 27., vasárnap

20.Rész~Szerelmi négyszög?!

Hellóóó!!!
Sajnos kicsit elhúzódott az új rész,valahogy sose tudtam nekiülni,nem vol ihlet...:/Na de most...Nem ígérek semmit,de igyekszem!!!:):*
Kommenteljetek,20 alatt nem hozom!:):(



*Harry szemszöge*


Ma elmentem edzeni.Jó volt kicsit kikapcsolni,mozogni,a sok történés után.Liam-en gondolkoztam...Nem lehet hogy egy lány miatt legyünk rosszba.Senkinek nem jó ez...Se neki,se nekem,se a többieknek,se a rajongóknak,mert ugye ez megnyilvánul néha a színpadon is,se Zoé-nak.Nem figyeltünk rá,hogy őt ez megemészti.Elakarjuk felejteni a dolgot,mégis folyton folyvást összekoccanunk,és megemlítjük.

A box zsák moraja zengte be az egész termet,amibe szinte csak egyedül voltam.Jobb csavaromat követte a bal öklöm.Mindent kiadtam ami eddig bentről őrölt.

-Jó formába vagy ma Harry.-állított le az edzőm,aki már egy ideje figyelte ütéseimet amit a boxzsákra küldtem.

-Jól esik végre,egy kis mozgás.-mondtam 3lélegzet vétel közbe.

-Látom.De mára lassan elég.-fogta meg vállaimat,és kicsit megmasszírozta.Mikor már épp kezdtem élvezni,abbahagyta,és beleütött ököllel a vállamba.Jó,mit is vártam egy 90kg-os nagy embertől,hogy majd itt fog cirógatni??

-Hé.-nevettem fel,és leráztam kezeimet.

-De vigyázz kifele.Kint vár pár élénk rajongó.-figyelmeztetett,szemében kis mosollyal.

-Nem baj.-intettem oda.Engem nem zavarnak,mikor nem támadnak le,durván.Szívesen találkozok velük,hisz tudom hogy ez a pár másodperc számukra mennyit jelent.

Öltözőmben csönd volt,kivéve pár kósza sikolyt ami kintről jöhetett,miként a nevemet konstrálták.Levettem izzadt pólómat,tetkóimon az izzadtságom futott végig.Keményen nyomtam ma.Jó lesz haza menni,befeküdni az ágyamba,bekapcsolni a zenét és a plafont bámulni.Zoé...A tervünk eddig nem nagyon halad...Nem akarja?Szereti Liam-et,még mindig...Talán emiatt megy ez ilyen nehezen...De hát ő is akarta...Lehet mégegyszer átkéne beszélni ezt az egészet.


                                                                             *~*~*


Niall-t a tévé előtt ülve találtam mikor haza értem.Ledobtam a táskám,levettem csizmám,amire már ráférne egy csere,és beültem mellé.

-Hy,haver.Te csak így egyedül?

-Ja...Eddig Zoéval voltam,többiek nem tudom hol vannak.Asszem Liam fenn a szobájába.-nézett csak egy pillanatra rám,de rögtön vissza is rántotta szemeit a tévé képernyőre.

-És most?Hol van?

-Ki?

-Ajj Niall,ha nem lennél ilyen tévé fejű akkor tudnád...-vetettem rá szemrehányóan.-Zoé.Azt mondtad eddig vele voltál.

-Ja...Liam-el valamin összezőrdültek.-mondta merő egyszerűséggel.

-Min?

-Nem tudom.Mire kiértem elhallgattak,és Liam elküldött,de Zoé elment.Ja...-jutott hirtelen eszébe valami.-Elakar költözni,vissza az apjához.

-Zoé???!!!-emeltem meg a hangomat.Miért akarna elmenni?

-Igen...Szerintem elege van már belőletek,amit meg is értek.Mindketten hülyék vagytok.Főleg Liam...Süt róla hogy szereti Zoé-t,és hogy Kim,csak azért van hogy elterelje a figyelmét Róla.Te meg...Mit is akarsz tőle?-vetett rám kérdő pillantásokat,heves fejrázás közbe.

-Mit akarnék?A barátja vagyok.Ennyi.-néztem le a földre.Tényleg semmit nem akarok?

-Bolond vagy.Nem kéne ezt csinálni vele.

-Hol van most?

-Fent gondolom..

Felpattantam ülőhelyzetemből,és megindultam felfelé a lépcsőn.Nem mehet el.Főleg így.Ilyen körülmények után.Nem kopogtam csak benyitottam.Meglepetésemre,a böröndje elől volt.Ő a foldön ült.Nem szólt,csak rám nézett,szemében fájdalmat véltem felfedezni.

-Miért?-fogtam meg a kezét,mire fejét az ablak felé fordította.

-Ezaz.Miért????Nem értem ezt az egészet.Ha engem szeret,akkor miért vele van???-folyt le egy könnycsepp végig az arcán.

-Honnan veszed?-néztem rá értetlenül...Mit beszélhettek Liam-el?

-Érzem...És mert...Amiket mond...-mondta zokogás közben.

-Zoé...CShhh-húztam magahoz,haját simogatva.Fájt hallani hogy sír.

-Jobb ha most elmegyek.Vagyis holnap.Mostmár késő van.Jobb még most véget venni ennek az egésznek.

-Dehogyis mész.Mindenki szeret.S apukád is mondta hogy örül hogy itt vagy.Végre társaságban.

-Lemondaná miattam.-nyögte be.

-Kit?

-Kim-et..Az állítólagos barátnőjét.

-Óh..-tényleg nem értem.Akkor meg mire várnak???

-Harry...Mégis akkor mivan?Dirrekt csinálja?-emelte rám tekintetét a kezeiről,amiben egy papírzsepit gyűrögetett.

-Nem hiszem...Egyszerűen nem tudja hogy mit csinál.-próbaltam nyugtatni.-És nem tudja mit veszít.-jegyeztem meg még halkan.

-Megmondjam neki?

-Mégis mit?

-Hogy szeretem?

-Nekem mindegy.-Hazz...megint olyanba fogsz beleszeretni aki egyátalán nem érez semmit?Nem tanulsz?!

-Már csak te maradtál meg így nekem...Aki mindig segít...Meg persze a többiek is,de velük annyira nem beszélek sokat mint veled.Köszönöm,hogy itt állsz mellettem.Nem vagyok én ilyen síros csaj ám.-szavai teljesen belém hatoltak.

-Ez csak természetes...Hisz miattam van ez az egész.-mondtam már vagy tizedjére.

-Jajj,ezt fejezd be.-rázta meg a fejét,és rosszallóan vizsgált.-Naa...Mit nézel?-kacagta el magát.

-Olyan gyönyörű vagy.-halkultam el,őt csodálva.

-Jajj,Harry...-mosolygott,és füle mögé tűrt egy tincset.

-Tudd,bármi is lesz...Rám mindig számíthatsz,én itt leszek melletted.-néztem rá őszintén,és komolyan.Kezeimért nyúlt.Megszorította,mire szívem gyorsabban kezdtett el verni.


-Tudom.Imádlak Harry.-húzott magához,mire teljesen meglepődtem.Beszívtam haja illatát,ami barack illatú volt.Teljesen elkábultam,mintha elment volna alattam a talaj.
Nem is tudom miért csináltam,ami csináltam,hirtelen felindulásból.De visszacsókolt.Nem tolt el.Szám az övére tapadt,nyelveink finoman súrolták egymást,és mire feleszméltünk,Liam állt mögöttünk az ajtóba.

22 megjegyzés:

  1. Szuper rész lett! Kíváncsian várom a következő részt!

    VálaszTörlés
  2. Neee!!!Az €n kommentem + 19-et ér!!!Szóval így is úgy is folytatod!!Értve vagyok!? Am varázslatos lett a rész ;) Pusszi <3

    VálaszTörlés
  3. szupeeeeer! Siesss a kovivel!!! Egyet ertek Bogival! Az enyem +17et!!! ;D

    VálaszTörlés
  4. istenem nagyon szupi siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  5. ^^Nagyon-nagyon szupi rész lett...az egész szupi!!! Várom a kövi részt!!:) *-*

    VálaszTörlés
  6. Sziaa! Ma találtam rá a blogra és el is olvastam az összes eddigi részt! :D Nagyon jó a történet. Siess a kövivel ! :DDDD

    VálaszTörlés
  7. Gyerekek komizzatok!!

    VálaszTörlés
  8. Azt csinálom
    Pussz Marcsi

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik!Kreatív ez az egész

    VálaszTörlés
  10. Szia!Most találtam ezt a blogot és ohwww

    VálaszTörlés
  11. Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
  12. Léccike hamar hozd mert már nagyon várom

    VálaszTörlés
  13. Ez valami fantázia dús!!! Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  14. Szia! Ma találtam a blogod, és nagyon-nagyon jó! Várom a kövit!! :D

    VálaszTörlés
  15. Már nagyon várom a kövit siess vele ez nagyon klassz!!

    VálaszTörlés
  16. Borzalmasan jó lett

    VálaszTörlés
  17. Drága Kitti!:) Ma délelőtt találtam rá a blogodra és azóta nem tudtam egész egyszerűen abba hagyni az olvasást! Nagyon nagyon tetszik a történet a az írásmód és így az egész! Ezzel a résszel kapcsolatban pedig... Hát komolyan mondom tudod hogy kell felcsigázni az embereket az írásoddal! Egész egyszerűen csak nagyszerűen írsz! Remélem azért minél hamarabb hozod a következő részt!
    XX Dóri

    VálaszTörlés
  18. Szia! Ma találtam rá a blogodra! Nagyon jó! *.* Imádom nem tudtam betelni vele! <33 Imádlak! :* SIESS A KÖVIVEL! xx Zsani

    VálaszTörlés
  19. Mikor lesz kövi rész??

    VálaszTörlés

Komment,bátran!xx :)