2014. február 11., kedd

23.Rész~Lost.

Sziasztok!Nem lett hosszú,de beteg vagyok,itthon fekszem,ennyit tudtam.
Puszi,mindenkinek!!!:) Sok sok kommentet!:)))   
                                                                 *Zoé szemszöge*


Már három napja hogy eljöttem Onnan.Három napja ülök itthon és bámulom a tv-t,a lap topom képernyőjét,és mondhatom már kezd-kezd kifolyni a szemem,a mindennapi sírástól.Minden egyes alkalomnál,mikor kimegyek a fürdőszobába,szörnyedve nézem magam a tükörben.Mintha nem is én lennék.Kiszállt belőlem az élet.A jókedv.A derű.
Apával azóta talán 2x-3x beszélhettünk,olyan mintha észre se vette volna hogy hazajöttem.Hát igen,minden a régi.Egyedül,itthon a szobámba,a laptopom társaságában.Izgi...Minden 18éves lány erre vágyhat,mondhatom...Talán sok lány irigyel,amiért szoros kapcsolatom van a világszerte híres One Direction fiúival,de ennek hátránya is van...Nem bánom hogy megismertem őket,nem,azt nem...Csak ezt az egészet,hogy most a sok hülyeségem miatt rögtön tökre is tettem.Ez van...Ezt már nem lehet visszafordítani...Liamről azóta nem hallottam.Azt se tudom hazament-e már,nem tudom hol van,mi van vele...Egyszer beszéltem azóta Harryvel telefonon,de ő se mondott semmit,csak felőlem érdeklődőtt...

-Szia Zoé.Itt Harry.-vettem fülemhez a telefonom,és rekedtes hangjából rögtön felismertem ki az,nem is kellett volna mondania.-Csak gondoltam felhívlak hogy vagy.

-Élek.

-Csak hogy tudd,mindenkinek nagyon hiányzol,nem kellett volna úgy elmenned hogy senkinek nem szólsz egy árva szót sem.Lehet én megérdemeltem,de a többiek nem.

-Igaz.Talán senkivel nem kellett volna ezt csinálnom.-csuklott el a hangom,de nagy levegőt véve összeszedtem magam.-De hagyjuk ezt Harry,kérlek.Semmi kedvem ehhez.Mit szeretnél?

-Csak érdekelt jól vagy-e,és mivel te nem kerestél,gondoltam megteszem én.

-Hát,ez kedves,de nem kellett volna.Semmi nincs velem,itthon ülök,egyedül,a szobámban mint egy hatvan éves öregasszony akinek épp tegnap haltak meg a macskái...-hallottam ahogy felkuncog,aztán hirtelen újra komolyra fordult a hangja.

-Liam még nem jött haza.-ekkor a szívembe hasadt az a fájdalom amit 3napja éreztem,mikor elszaladt.

-M-mi?Hol van?-kérdeztem aggódva,mire Harry nagyot sóhajtott.

-Nem tudjuk.Nem jelentkezik.Nem veszi fel a telefont.

-Hát az fasza...És akkor mi lesz??

-Nem tudom.Egyszer csak lenyugszik,és hazajön.-próbált nyugtatni a vonal másik felén lévő göndörfürtös fiú.

-Remélem.Most megyek.Szia.-ennyit bírtam.Nem vártam meg a válaszát,csak ledobtam a telefonom az ágyamra és beletúrtam a hajamba.Miért vagyok ilyen szerencsétlen?




-Kicsim.-kopogott be az ajtómon apám,aki már szinte elidegenedett számomra.-Jól vagy?Már régóta nem jöttél ki innen.Mi a baj?Mióta hazajöttél alig láttalak,ha láttalak is csak piros kisírt szemekkel.

-Minden rendben apa.-mondtam hátha elhiszi,és békénhagy,de a gyanús tekintetéből kivéve nem nagyon hatottam meg.-Azon kívül hogy egy rakás szerencsétlenség vagyok,azon kívül hogy nincsen senkim,se barátaim,se apám...Akkor igen,jól vagyok.

-Mi az hogy nincs senkid?Én itt vagyok.Barátaid is vannak.

-Semmit nem tudsz rólam.-halkultam le,és odasétáltam az ablakhoz.

-Annyit amennyit mutatsz,annál nem is tudnék többet.Sose mesélsz.Az újságból kellett megtudnom azt is hogy mi folyik közted és Liam között?Most meg Harry?

-Nem is tudom miért nem mondtam el...Jaaaa.Tudom.Felesleges.

-Na ez az.Ha így állsz hozzá,akkor hiába kérdezem.-emelte fel a hangját,mire kicsit összerezzentem,nem is válaszoltam.-Tudod hogy mennyire szeretlek.Lehet nem mutatom,de nagyon hiányzol.-lépett közelebb egy lépéssel.

-És akkor én mit mondjak?Évek óta alig van apám.-megállt a szobában a levegő.Az egyetlen amit hallottam a szapora lélegzésem volt.Aztán...megtörte a csendet egy irritáló telefoncsöngés...Nem az enyém...Az ővé.

-Ki gondolta volna...-néztem rá lesajnálóan.-Ilyenkor se tudod kikapcsolni?

-Ezt muszáj.Liam az.-nézett a képernyőjére.

-Add ide.-vettem ki a kezéből a hatalmas érintőképernyős telefont.-Haló.Liam?

-Ki az?

-Én.Zoé.-hosszú csönd.-Hol a fenében vagy?

-Mit érdekel az téged?

-Mindenki miattad aggódik.-mondtam ingerülten.

-Leszarom.Leszarok mindent és mindenkit.Ők is ezt tették.

-Én sose szartalak le.-halkítottam a hangomon,és nagylevegőt vettem.

-De.-és letette.

42 megjegyzés:

  1. ez szomorú..:cc
    pedig annyira szeretném, hogy végre összejöjjenek !!
    siess a kövivel, nagyon nagyon várom !!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Nagyon tetszik a blogod!!!:)
    1-2 nap alatt el is olvastam az összes részt, alig birtam letenni.
    Remélem nem kell megint egy hónapot várni, izgulok, hogy mi lesz a folytatás!:)
    Én is remélem, hogy majd azért a végén majd egy párt fognak alkotni !
    Siess a következő résszel !:):)

    VálaszTörlés
  3. Ez szomi :( De siess :D Kb mikorra hozod a kövit?

    VálaszTörlés
  4. Kb. A héten megpróbálom...:))♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Siess gyorsan a folytatással! ^^ és jobbulást :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszik nagyon :D

    VálaszTörlés
  7. En sirtam rajta :'(

    VálaszTörlés
  8. siess !:( nem akarok harmadjára is egy hónapot várni !:((

    VálaszTörlés
  9. nagyon elhanyagolod ezt a blogot...............

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, de nem ez áll az 1. Helyen a fontossági sorrendemben:/

      Törlés
    2. Sajnos, ha nem érzem azt hogy 'na most tudok egy jót írni' akkor nem fogok neki állni....Sokszor neki kezdek, de inkább hagyom a fenébe...Nem tudom mi van velem mostanában, de nem izgat fel az hogy most írjak. Régebben mindig örültem hogy irhatok, pedig akkor még nem is jöttek kommentek."Magamnak" írtam. Sajnálom:((
      Lehet befejezem ezt a blogot, es kezdetek egy másikat, lehet nem.Kitudja. De amíg TI itt vagytok, , érdeklődők vannak, addig biztos nem hagyom abba!!!:)
      Good night girls!^^

      Törlés
    3. Teljes mértékben megértelek.De csak 1 dolgok kérnék.Ha befejezed ezt a blogok akkor kérlek írj egy befejező részt hozzá.
      Na mit szolsz?

      Törlés
  10. ez nagyon jó csak siess a kövivel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Azért irhatnál többet is.. Majdnem hogy egy hónap telt el és sehol semmi.. Imádom a blogod de rossz hogy nincs semmi új..

    VálaszTörlés
  12. Szia most találtam meg a blogodat és nagyon nagyon tetszik.. csak látom rég nem érkezett új rész... remélem nem szándékozod abba hagyni az írás mert nagyon jó a történet és ezt muszáj folytatni... remélem nem csak ezzel a bloggal találom majd szembe magam ami töled származik mert nagyon izgi és televan fordulatokkal amit nem csak én de az olvasos is imádhatnak.. folytasd mert nagyon nagyon megakarom tudni h végződik a te kis történeted..és nem hiszem h egyedül vagyok vele... siess nagyon a kövivel és fel ne add.. nem éri meg..
    Már nagyon várom a kövit.
    Üdv: Manó! :-D

    VálaszTörlés
  13. éés megint 1 hónap..://

    VálaszTörlés
  14. nem is emlékszem miröl szól a töri..0.0

    VálaszTörlés
  15. hooooooooooooozzzz lecciiiiiiii uuuuj reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeszt!!! ToT :( :'(((

    VálaszTörlés
  16. mikor jön a kövi rész?

    VálaszTörlés
  17. Szia.!
    Remélem még megnézed a blogot ,mert ahogy látom elég sok kommented van és még nem reagáltál rá.Csak annyit szeretnék mondani ,hogy megéri ezzel foglalkozni mert rengeteg ember arcára csalsz mosolyt az írásoddal.:)Nagyon ügyes vagy,pár óra alatt elolvastam az egészet és csalódott voltam amikor láttam hogy ezt a részt milyen későn raktad fel és, hogy azóta nincsen új bejegyzés.Kérleeeeek folytasd mert sokan...nagyon sokan kíváncsiak arra, hogy mi lesz a vége.!Légyszi,légyszi,légyszi,légyszi hooooozd a kövi réééészt.!!!:((( :))) :**
    ~Egy olvasó~

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, wow^^...nem tudok mást és többet mondani...nagyon szuper a blog én a mai napon elolvastam az egészet egyben:)...annyira, húú...nagyon király :D
      Nagyon kiváncsi vagyok, hogy folytatod-e mert érdekes a sztori és mint már mondtam IMÁÁDOOM!!:) Kérlek folytasd!! Kár hogy ilyen régóta nem volt új bejegyzés!!:cc Folytasd KÉRLEK KÉRLEK KÉRLEK KÉRLEK KÉRLEK KÉRLEK KÉRLEEK!!! *bociszem* Tényleg nagyon nagyon nagyon jóó és király és szuppi és minden ami jó!:D
      ~Dalma xx

      Törlés
  19. jött sok komment !! (ez a 29.) de nem jön új rész :( februárban raktad fel az utcsó részt most július van !! már ne is várjunk semmit ?:(

    VálaszTörlés
  20. Hallod most azzonnal kövit akarok!!!!Ma 20 óra fele kezdtem a blogod és végig bőgtem!marha jó és azzonnal kövit akarok!!!! Pussz

    VálaszTörlés
  21. De istenem mit csinálsz?
    Miért nem jelentkezel? Miért nem írsz???

    VálaszTörlés
  22. 10 honapja nincs uj resz !!

    VálaszTörlés
  23. Lesz még kövi rész?

    VálaszTörlés
  24. tobb mint egy eve nincs uj resz . nevetseges . legalabb jeleznel , hogy ne varjunk mar semmit vagy valami .

    VálaszTörlés
  25. Kár hogy nincs több rész pedig nekem nagyon tetszet ez az oldal

    VálaszTörlés
  26. Hello
    Hát... én is azt tudom mondani amit az eddigi kommentelök
    a blog szuper csak nagy kár hogy nem lett befejezve...

    VálaszTörlés
  27. Szia.
    Nagyon szeretném ha lenne új rész.
    Nagyon jól írsz és a blogod is csodás...imádom
    Légyszi ha látod ezt a komit gondolkozz az új részen.
    Nagyon érdekel hogy mi lesz Liammel és Zoéval és a legizgibb résznél lett vége.💚❤💜💗

    VálaszTörlés
  28. Hagyjátok..már tuti nem fogja folytatni..el is felejtette az oldalt. Xd

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!
    Aki még mindig figyeli ezt az oldalt ajánlanék egy könyvet.
    Aki szokott a wattpadon olvasni és szereti a One Direction történeteket annak ajánlom Élet a One Directionnal könyvet!
    Köszönöm ha legalább elolvastátok.
    Bocsánat hogy itt hirdetek

    VálaszTörlés

Komment,bátran!xx :)