2013. szeptember 13., péntek

18.Rész~Álcázás mesterei

Sziasztok!!!Elnézést hogy ilyen sokáig húztam,de a Gimi első hetei nehezek voltak.Ez se lett nagyon hosszú,de ígérem pótolom amint tudom!!!Köszönöm az előző kommenteket,imádlak titeket!!!<3


*Harry szemszöge*

-Kicsi koromban úgy szerettem ezt a zenét...-mondtam már 1 óra csend után Zoénak,de mivel válaszul nem kaptam semmit,lepillantottam rá.Aludt.Mint egy igazi kis angyal.-Hoppá.-halkultam,el és betakargattam,nehogy megfázzon.Egy tincset a füle mögé tűrtem,s úgy néztem tovább.Lehalkítottam a tv-t,így hallhattam hogy szuszog,és nyögdécsel álmában.Hogy bánom-e hogy belement ebbe a kis játékba?
Nem.Szeretek vele lenni,beszélgetni,olyankor azt hiszem hogy nem vagyok más mint a többi fiú,hogy nem csak azért van velem mert híres vagyok.Őt nem érdekli.Ennyi idő után talán még nem tart barátjának,de abban biztos vagyok hogy megakar ismerni,barátkozni akar.Ez megfogott.Ahogy Liam-et is...Próbálom kontrolálni magam,de nem tudom meddig fog menni.Koplikált.


Kezdett sötétedni,az ablakról beszűrődő fény eltűnt,helyette a hold világa sütődött be.Mivel nem akartam felkelteni,úgy döntöttem hogy lemegyek iszok egyet.Óvatosan kiszálltam a paplan alól,lábujjhegyen lépkedtem egészen az ajtóig,kikukucskáltam gyorsan kinyitottam,és kislisszoltam.

-Hát te?-hallottam meg egy ismert hangot magam mögött.

-Hát én?-néztem rá hátra kérdőn.

-Miért voltál ott?

-Közöd?Hol van a kis barátnőd???-kezdtem magam felhúzni rajta.

-Először te válaszolj az én kérdésemre.-nézett velem farkasszemet.

-Zoé-val voltam.Baj?

-Nekem nem.-váltott át hirtelen közömbös hangnembe Liam.

-Akkor?Elengedsz végre?Menj hallgasd a kismacskád.-vágtam neki oda kissé ingerülten,és talán kissé gonosz voltam.

-Mit mondtál?-lépett közelebb egyet,és láttam hogy kezdi magát felhúzni.

-Jól hallottad.Mennyivel jobb Kim mint Ő?

-Nem is ismeritek.-igaz.De nem is akarom...

-Nem is érzek vágyat hogy megismerjem.-indultam el a lépcső fele.Nem akarok többet kontaktusba kerülni vele.Nem kockáztathatom a barátságunkat,egy lány miatt.Még ha az a lány Zoé is...

-Persze.Menekülj el.-nevetett keserűen,de nem fordultam hátra.

-Mi folyik itt?-lépett ki az ajtó mögül Zoé,kissé kómás fejjel,gondolom felkeltettük.

-Már semmi.-léptem vissza rögtön mellé,jelezve hogy már nem tartozik Liamhez,legalábbis egy ideig.

-Nem kell a duma...Mit veszekedtek?-pillantott először Liam-re aztán rám.

-Ő kezdte.-mutatott rám Liam,aki kezeit maga elé fogta.

-Jó vicc haver.Mindjárt nevetek várjál.

-Elég. Harry menj le kérlek.-nézett rám,én vettem a lapot,és elindultam lefele.



*Liam szemszöge*

-Igen?-meglepődtem,mikor azt mondta Harry-nek,hogy menjen el.

-Mi ez az egész?Egyszer ilyen vagy,máskor olyan.Kim?Ő komoly?-rohamozott meg kérdéseivel.

-Ilyen a hangulatom mostanában.Azt hiszem.Nem tudom.

-Akkor vele foglalkozz ne velem és Harryvel.-kért meg szépen.

-Már van olyan hogy Te meg Harry???-kaptam fel a fejem.

-Látod?NE velünk.Ennyi.

-Tudod...Nehéz nem foglalkozni.Szinte,ha jobban bele gondolunk,miatta van ez az egész feszültség.Miatta nem beszélünk egymással.-Harry zár el Tőle.

-Ezt te se gondolhatod komolyan.Nem csak ő a hibás.-védte meg rögtön a kis Hazza babát.

-De.Így van.És most pont vele vagy,helyettem.-zavar.Tényleg rosszul esik.Nekem Kim inkább csak egy "pótlék".

-Helyetted?Helyettem ki van?Hmm?Van.Látom...-gondolkodott el,mélyen a szemembe nézve,szinte szétfúrt a szemével.-Mi meg csak barátok vagyunk.Neked nincs okod.Hogy nekem van-e? Több.Érdekel?Megpróbálom leszarni.

-Nem értelek.Akkor?

-Semmi.Nézz magadba.-mondta utolsó szó jogán,bement a szobájába.Ledermedve álltam ott.Most mondta hogy zavarja.Akkor?Miért nem mondja?
Harry vigyorogva lépkedett felfele a lépcsőn.

-Minek örülsz?

-Kaptál mi?-örült magában,kis sunyin.

-Azt hiszed Hazz...?Élvezed mi?Hogy most te vagy a síró párnája?

-Igen.Élvezem.De én legalább mellette vagyok,nem úgy mint egyesek.-vágott elégedett fejet.

-Nem sokáig...Nem sokáig,Hazz...-harc hát legyen harc.

-És ki a díj?Zoé?

-Nevetséges vagy...Ő nem egy tárgy.-néztem rá lesajnálóan,mire csak felnevetett.

-Igazad van.Kíváncsi vagyok.Sok sikert.

-Ne örülj magadnak.Korán van még.






3 megjegyzés:

  1. Szuper rész let! Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! Várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  2. hát ez nagyon jó lett nagyon várom a kövi részt :D

    VálaszTörlés
  3. OMG.!*----* hamar a kövit.:) imádoom.!

    VálaszTörlés

Komment,bátran!xx :)